måndag 25 juni 2007

det är vad jag kallar firande

måndag
drar på smilbanden åt minnen
midsommarhelgen är över för i år
kan nog inte bli roligare än vad det var... :)

talande ord från MIDSOMMAR 2007 (en två dagars med hel röj)

  • sång
  • glädje
  • dans
  • snapps
  • skratt
  • lekar (flera gånger om)
  • tårta
  • sill
  • tipspromenad
  • sång
  • snapps (återkommande)
  • nattbad
  • prisutdelning
  • lars lejonborg
  • sa jag skratt?
  • sol
  • dans kring stången
  • dragspel
  • fotbollsmatch
  • gitarrspel
  • fräckisar (den ena värre än den andra, hehe)
  • grill
  • kubb
  • discodans
  • björkis
  • krans i håret
  • styrdans
  • bugg
  • skrålande sång med trubadur
listan kan göras lång...


tack bosse & ann-marie ("bosse Å ann-marie åhåh, bosse och ann-marie åhåh")

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja underbar helg. (dag för mig) man skulle satt upp en video film o filmat hela middagen o så. kasnke nått till nästa år? Var det fredriks kamera som användes under "kortleks leken"? De bilderna vill jag se. Ruv

JFL sa...

Ja de var skoj de där, tyvärr Linda men min kamera är försvunnen... kan inte hitta den någonstans JÄVLA SKIT. Ja för att åter gå till dej Elin, bra sammanfattning av midsommar... Hare bra så höres vi...