söndag 17 juni 2007

rutin för överlevnad

herregud va jag inte har varit aktiv här på länge!

-dåligt elin!

men det har varit mycket & jag kanske ska släppa min idé om att alltid skriva nått vettigt...

bara att inse, jag är inte så vettig alla gånger.


Är just nu uppe i en flytt :)

kartonger, packa för att: slänga, spara, sälja?

Varför vill jag spara allt? släktdrag?
Hur som helst funkar inte när man ska bo två på minimum yta..


fast nu är jag inne på att sälja!

sälja=pengar

pengar behövs!

"många bäckar små"....blir kanske en å (hoppas)



Gú va det är jobbigt när man inte skrivit på så länge
ju längre tid det går...
detso svårare att skriva, "att ta igen".
Vill skriva allt och ingenting på en gång.
blir ett virrvarr


Nått har hänt med mig jag tränar inte längre (för lat), äter sämre (ingen tid) och vill varje dag, jag menar verkligen det varje dag ha något Snask.
Och ofta räcker det inte med en gång, flera gånger om dagen ska det snaskas....aj aj aj det är verkligen inte bra.
men gott :)

kroppen säger ifrån men jag snaskar på

det e ju sommar & jag bor på 3 ställen

Och hela tiden menar jag att när vi bor i Stockholm på riktigt (fått i ordning på alla delar) i vår nya lägenhet

ska jag
äta bra frukost,
lunch
och middag
& snaska på lördagar

i början kanske fredag med

och söndagen om man är bakis....

rutin i livet -längtar -

Hornstull Stockholm är vår nya adress
lycka

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha snask bara lördag...och kanske freagar i blrjan..och söndagar om man e bakis haha.

elin sa...

ja men vist e det bra ! :) hehe
Kommer säkert på nån bra väg till att få på en måndag med...förlänga helgen kanske...