tisdag 8 april 2008

inspirerad

får se hur länge inspirationen för att börja blogga håller i sig....
just nu har jag fått för mig att jag ska blogga
precis så som mina fina vänner gör (ni vet vilka ni är).

vet egentligen inte varför man ska blogga
?
för mig själv?
för andra?
för att jag vill att andra ska läsa?
bara för att alla andra gör det?
?
Jag,
som är så hemlig av mig
-vill väl inte att andra ska läsa?
ändå vill man & blir så glad om någon har lämnat en kommentar i min vindsvåning.
skriver jag kanske för mig själv? så jag på ålderns höstar ska ha möjligheten att läsa -vad jag hade i mitt huvud på den här tiden.
kan ju vara kul att läsa!
för ni vet väl att Allt vi skriver, gör och lägger ut här på spindelnätet
STANNAR förevigt.
gulp.

Idag ska syster min å jag åka till malmköping
lillebror har blivit stor 10barre & pappa har likaså blivit äldre.
högtid för överaskningsFirande!

4 kommentarer:

Lina sa...

weiii she´s back!
:D

Anonym sa...

ohh en till blogg underbart!!

Anonym sa...

Har lite planer på vad vi kan göra på måndag...hie hie

Anonym sa...

inspirationen borta?