söndag 25 mars 2007

dokumentera

tydligen redan söndag igen!
tiden går inte att stoppa, suck.
helgen ger mig ångest

vill bara njuta av helgen men någonstans ger den mig ångest.
stressad ångest.
trist elin.

frågorna
har så mycket frågor som jag ställer till mig själv
men egentligen inte har några svar på.
varför dokumenterar jag inte mera?
En vän efterlyste bilder på min blogg
bilder
nya?
ee jag har inte tagit en bild sen ööee jag vet inte i sommaras på gotlandssemestern tror jag.
Fram med kameran!
Fota
minns
visa
allt man göra är meriter och ett steg framåt vad det än är.
Foto
en bild säger MER än 1000 ord!
så sant så sant
så fram med kameran och..
dokumentera mera

avslutar ändå med att helgen har varit so far bra..
fredags somande efter några glas vin & pizza med sällsakpet.
lördag mysigt middag med brudarna plus en gudomlig frossning till efterrätt
söndag bakdag men vart är formarna???

1 kommentar:

Myran sa...

Hej min Rev!

Tänker ofta detsamma... man borde dokumentera mera! Framförallt ta kort!

Jadu... vet inte hur intervjun gick. Tror den gick okej. Men det är så många sökanden, å varför skulle de välja mig?! Får se nästa vecka... tror de bestämmer sig då. Men håll tummarna =)

Hur gick plåtningen nu då? Var det svårt att låna kläder från Bertoni? Är skiiitsugen på att gå på Scissor Sisters på Globen den 17 april! Det är inte ni/du? ;)

Kramis