lördag 3 mars 2007

tillfredsställelse

hur kan det vara så skönt och tillfredsställande att göra av med pengar?
likväl som det kan vara ångest
jag får ångesten när jag köpt något jag inte kan lämna tillbaka..
måste ha valet när jag kommit hem, spara eller lämna åter.
jag valde att spara min väska jag köpte idag, rev av lapparna direkt
och jag är kär, kär i min nya väska
Har även krattat ihop en jacka, en secondhand väska och en hemlig grej som är under utveckling....

Så den här helgen känns bra, ingen ångest bara tillfredsställelesen att ha gjort av med pengar, pengar som resulterade i underbara grejer!
det är super skönt att det fortfarande är helg och jag har gjort några köp/kap.
ger mig mersmak...

2 kommentarer:

Myran sa...

I know the thing!... they call it Shopoholic ;) Nejdå, det ÄR en tillfredsställelse större än få andra saker... :P

KLART du skulle va med i bloggen... örr eller senare!

Hehe.. LErkan.. *S*

"Tar du kort" är nog mer Bönans... ska förklara för dig, men icke offentligt... tss

Imorgon bär det av söderut... med alla väskor (fattar inte HUR man
packar?!!!) Stannar till i Göteborg... ;)

Kramen

Anonym sa...

Dags att uppdatera shoppoholicen! :P