torsdag 15 mars 2007

huvudrollen

måste skrivas att mina tågresor känns lättare och mindre krävande..
vet inte om det är för att jag har skrivit av mig lite ilska på alla övriga pendlare.
Eller om det är så att folk bara är mindre snuviga & störande för stunden......

numera kan mina mungipor dras upp åt udda personer på tåget.. herre gud det är verkligen en annan värld, ”pendlar världen”.
Man kan tydligen bete sig hur som helst som pendlare, haha.
((å andra sidan sitter säkert någon & skriver om mig just nu.
Hon som beter sig om en buffel när hon ska på tåget, som ger allt för att få bästa platsen))
Måste väl ta i trä för att inte morgondagens tågresa kommer att innebära; smaskande, snörvlande eller illa luktande medresenärer. Men jag kör fullt ut min huvudroll i ”pendlar världen”

nu väntar sängen.
puss o gonatt på er.

1 kommentar:

Myran sa...

... eller så har du funnit frid... syster =) Du befinner dig i ditt egna gryt så att säga, en symbios mellan själ och tanke... hahaha eller nåt. Nope, jag kom på ovanstående helt själv, inte nåt Di Leva citat ;)

Kramis